2014年3月23日 星期日

老友一聚有感

最近, 同個老死食飯, 平時佢對食都冇咩特別要求, 所以都係志在見下面吹下水, 不過當日佢少有地話要食好d, 於是搵左間日式小店慢食。 原來老死加人工同出左三個月花紅, 所以想豪一豪佢。 老死從事會計行業, 雖然唔係四大, 但平時既工作量同壓力, 都比我多唔少, peak season冇償加班就更加走唔甩, 當然工作前景會比我好既。 但係原來咁努力工作, 所得既花紅, 都係同我自制既花紅差唔多,  令我更加明白到好好管理自己既資產, 可以帶黎就算唔工作都同努力工作有相近回報既重要性。

4 則留言:

  1. 好彩你無同佢講你坐係度都搵到佢份BONUS

    回覆刪除
    回覆
    1. 塘人兄, 呢個堅係我老死,
      雖然冇講到個確實數目俾佢知,
      大約個數佢都知既。
      其實我地大家都知對方唔係晒命,
      只係互相分享開心既事姐。 佢加左人工, 人工已經高過我, 我唔會唔開心, 反而希望佢以後更上一層高, 身邊多個有個錢既老友話唔定重可以關照下我呢!
      我同佢分享我既bonus, 分享開心之餘, 都希望感染下佢, 好好管理自己既資產, 唔好成日話忙就將d錢擺o係銀行唔打理。

      刪除
    2. 我明, 知己最重要係你睇我好, 我睇你好!

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除