2014年3月28日 星期五

眼紅人之前, 唔該睇睇人地既付出先啦!!

除左堅係老死既朋友, 對住d半生熟既人, 我唔會講我股息回報既野。 第一係因為依家既回報根本未去到值得對人炫耀既地步。 第二個原因, 亦係最重要既原因, 就係依家唔少香港人, 都只會眼紅人地既成果, 而冇睇到人地既付出。 如果俾d半生熟既知道我股息既回報, 佢地只會覺得自己咁辛苦做野, 都冇咁好既回報, 只會眼紅你on99就有息收。 但係佢地唔會諗下人地點解可以做到? 坦白講, 如果唔係有父蔭, 含住鎖匙出世, 要做到有一定既回報, 人地背後係付出左唔少, 用唔少時間心機去累積資產, 再用資產生資產, 當中需要相當既耐性同決心, 例如當其他人將部電話由note1換到note7既時候, 人地就將換電話既錢買入資產等生資產。 人地花時間定期檢討自己資產組合既時候, 只係掛住換電話班碌9就花時間係玩skout溝迷之少女。 當人地奉行簡單生活模式, 唔少港人就奉行有錢唔洗身痕模式。 呢d種種人地背後所做, 佢地永遠唔會去睇, 但就只會眼紅人地, 唔少香港人依家就係咁。

6 則留言:

  1. 無計, 因為仇富係我地細個睇電視同埋仇富的父母口中學返黎
    而識使錢唔識搵就係由廣告和朋輩度學
    所以唔怪得佢地, 因為有佢地呢班人使錢買野和交租;我地又邊度有股息和租金收入呢?
    最重要堅持你自己的道路就岩啦!

    回覆刪除
  2. 唔少香港人依家就係咁,電視新聞時常見到! : (

    回覆刪除
  3. 依家基本上係消費年代,要人駛少D係好難
    所以好少同人講收幾多息,好彩係blog可以講下

    回覆刪除