2014年9月11日 星期四

有消息真係唔要!?

最近,因緣際會見過某上市公司主席個仔一面咁大把,之後返去睇下呢間上市公司咩料子,當時九毫半紙,對上一日跌左8個%左右,係咁易睇下呢幾年業績,睇完完全唔係我杯茶。第二日返工,同同事講開呢間野,有個同事話收到內幕消息,呢隻野會炒上個半樓上,而呢個同事係有可能收到d風既,不過既然唔係我杯茶,聽完係咁易應過下就算,點知o固日就即刻升左15%以上。不過再過一日,隻股又跌返唔少,得返0.98。對於呢d消息,自問真係無能力把握到,當然,有能力食到既,我係唔反對啦!始終投資/投機,最緊要係賺到錢姐。

8 則留言:

  1. 莊家股唔炒都把啦, 上車易落車難, 一個唔好彩可以輸9成 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我聽完就算,不過我都冇反駁我同事,只不過係咁易應下佢。

      刪除
  2. 靠消息,真的講個「信」字,其他什麼把握也沒有。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架,信消息者你點同佢講價值投資佢都唔會聽得入耳。

      刪除
  3. 消息許多時係來自有心人, 加上消息來到你這邊來, 已是經過許多人的口了。

    回覆刪除
  4. 呢個真係心態問題,要睇自己心態同定力
    我老闆係馬主,有時都會俾貼士同事話去馬,你買唔買??
    以我留意,真係中過,但輪既次數都唔少呢

    回覆刪除
  5. 咁話晒你老闆係馬主,d貼士都無我同事隔咁多重啦,小小地買一百幾十玩下就無所謂。

    回覆刪除