2014年9月18日 星期四

由寫blog看到自己投資既相似之處

o岩o岩個blog突破左五位數字,慢慢向住六位方向進發,而由呢個blog入面,睇到唔少同我自己既投資相似之處。

由今年一月開始寫blog,文章慢慢由零,累積到依家有六十幾篇。瀏覽量慢慢由百,千到依家過萬。其實文章既累積,就好似資產既收集。當寫得咁上下文章,你寫文章既水準始終都有所提升,就好似當你累積左咁上下既投資經驗時,o係挑選較優質既資產既功力都應該會比以前好既。而隨住文章既數量,自自然然會吸引到觀眾既追看,瀏覽量亦會慢慢提升上黎。而瀏覽量就好似收集資產之後所得既被動收入一樣,呢個進程雖然漫長,但隨住越多資產,被動收入會越快。以前要咁上下時間先累積到一千,到後期會越黎越容易達到。

由萬到十萬,要唔少時間,由十萬到百萬,都係唔簡單,由百萬到千萬,直頭有d難度。但當你儲到咁上下資產既時候,就會發覺以前用唔少時間唔簡單既事,原來比想像中快同簡單。

呢個就係我既投資方向,希望我既資產同我個blog一樣蒸蒸日上。

2 則留言:

  1. 我也很喜歡這個一點點累積,有成果之時就爆升的感覺,加油。

    回覆刪除