2014年9月12日 星期五

埃瘋息,你訂左未?

我諗尋日晏晝最多人做既行為,就係上apple個網,不停refresh refresh 再refresh個板面,務求訂到i phone6。本來我都想訂返一兩部,不過唔係自用,只係諗住順勢賺返d。不過好可惜,我份工有時要返通宵,咁o岩尋晚先挨左晚,起身已經過晒開賣時間,見電話whatsapp既group都係咁講買唔買到,不知幾熱鬧。

今次i phone6開賣,似乎都帶黎炒作熱潮,但坦白講,身邊識既唔少人,都唔係想轉用i phone6,大部份都係想順勢賺返d,當然仍有部份係果粉會支持。事實上,自教主仙遊之後,蘋果既產品已經失去以往既魅力,依家叫做重heat純粹係以前剩落既效應。而今次i phone6,我淨係覺得硬件提高左,而無左以前既i phone所帶黎既震撼。以前i phone真係帶黎innovation,真係創新走前世界幾步。但依家純硬件既提升,坦白講,android咁多間廠兢爭,硬件上我唔認為apple有咩領前。

雖然我就唔覺i phone6有咩咁出色,但唔代表無水位,不過相信今次炒作既時間唔會長啦!

6 則留言:

  1. 我都有同感,以前都分析過,今天iphone的確少了震撼,不知這個吃老本可以維持多久。

    http://cpleung826.blogspot.hk/2012/07/iphone.html

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得i phone再唔創新,只會係nokia第二代。

      刪除
  2. 我唔想浪費錢去追電話, 加上等兩三年續約就可以有部免費送, 所以興趣不大.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我部電話都重係lg optimus g,人地已經出左唔知幾多代,做我生意就死得。

      刪除
  3. 我反而擔心新一代許多都在追逐商家的產品, 而令自身的資產不斷流失。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁都係佢地自己揀姐,冇得擔心。

      刪除