2014年12月28日 星期日

2014 聖誕快樂

聖誕岩岩過左去,其實對我黎講,大時大節同閒日都無咩分別,因為人地放假既時候,我都可能返緊工,所以我已經無咩感覺。

當然,如果自己單身寡仔,求求祈祈過都無所謂,不過有另一半就唔係咁講既,始終都希望身邊人過得開開心心。今年24,25號都要返工,陪唔到老婆,26號終於放假,決定陪老婆食返餐好既慶祝返。去左一間o係大坑食日本野既小店,全程由師傅發板,雖然價位唔平,兩個人食左成二千七銀,但真係一分錢一分貨,食材新鮮到不得了,再坐o係壽司枱等師傅逐一將精緻美食奉上再加以介紹,絕對係物有所值。與其去酒店食buffet或者去集團式食店食Christmas set,擺明俾人劏,倒不如去呢d小店,用平日既價錢豪少少去慶祝一番,感覺更加值得,另外亦當支持一下小店既經營。當唔少香港人話集團壟斷整個市場既時候,佢地有冇身體力行去支持那些小店?


今個聖誕period,除左食餐好既,之後又日同老婆周圍行街食飯,又送左禮物俾老婆同d兒甥仔女,都使左唔少錢,反而自己就只係因為d衫著左好多年,終於洗左千幾蚊買返幾件靚少少既衫褲,其實如果我自己一個人,洗既錢真係有限,我呢d人真係闊佬人地,孤寒自己。睇黎一個人既財務自由唔難,不過加埋身邊人都係冇咁易啦!始終都希望偶爾能夠俾身邊人好一d既野啦!

4 則留言:

  1. 喂, 學下淘寶!!! 衫又平又正! 男裝都好OK 架!!!
    我老婆要上電視上媒體見客人, 都係著淘寶貨咋~~~ 我D 衫都係佢買.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都淘過衫,以淘寶價黎計,質地都可以接受,不過cutting硬係"踭"少少,淘左三件有一件變左瞓覺衫,所以我都係鍾意有得試左先買。而且我幫襯既鋪頭,其實都唔係貴,千三蚊鬆d已經兩條褲三件衫,重要試到岩晒,所以俾多少少我都覺得ok既。

      刪除
  2. 千幾食一餐,我唔捨得呀:P

    回覆刪除