2014年12月20日 星期六

借貸容易忽略既小地方

早兩日又做左筆算幾低息既分期,之後塘人兄問開如果申請太多會唔會影響信貸評級既問題,跟住70後兄再補充返一個月比人TU三次就要降級,從而帶出信貸評級呢個好易令人忽略既問題。

我自己既幾筆貸款,除左一筆係幾年前查過我信貸紀錄外,之後再續借都冇check過,而另外幾筆都係我用開佢地既銀行服務,主動搵我,亦都冇話check我個信貸紀錄,所以久而久之,自己都忽略左呢樣野。大部份人做借貸,最關心既梗係利率既問題,自己都唔例外。不過如果行做貸款,好似自己既其中一筆,銀行會查你既信貸評級,之後先開個息率俾你,當然息率唔岩,可以唔借,但唔好諗住試多幾間,格下價,因為好似70後兄所補充,俾人TU多幾次就會降評級,到時息率就更加唔會平。

其實影響信貸評級既,重有好多方面,例如申請持有多張信用卡,拖欠還款等。信貸評級係銀行評估你財務能力既其中一部份,對於無借開錢既人,信貸評級銀行應該會睇多d。而對於做開貸款既人,信貸評級報告入面清楚列埋借貸還既紀錄,銀行都會睇埋同埋更加看重,從而評估你既還款能力,如果一向準時還款,相信銀行對你既評估都唔會差得去邊既。

以上都只係自己既見解,如有錯誤,希望有人士可以提點下,糾正我既誤解。

10 則留言:

  1. 咁又引伸出多一條問題,就算借當時唔查,但係之後條數會唔會報上去TransUnion度呢?

    回覆刪除
  2. 以我理解應該係會既,
    不過咁,TU係專紀錄負面既信貸資料庫,
    所以準時還款,應該只係紀錄o固筆貸款小小資料,例如邊間借,幾時借,借左幾錢,分幾多期咁。
    但只要拖欠還款,呢d負面既信貸紀錄就會好清楚咁列晒出黎幾時拖數拖左幾耐。

    一些很少借錢的人,可能會有一個較高的信貸評分,不過同時也只有很少的「正面」紀錄,銀行只會知道這些人很少借錢,並不足以衡量是否「很會還錢」,在這方面只能是中性而不是有利。(抄自網上)。但好似我自己雖然成日借錢,但我TU入面反而無負面紀錄,對銀行黎講,借俾我可能重穩陣過借俾冇幾何借錢既人,因為以往咁多次紀錄都顯示我係有借有還上等人也。

    呢個係TU既樣本,可以參考下
    http://www.transunion.hk/docs/personal/personal_Credit_Report_Sample_zh.pdf

    回覆刪除
  3. 看來其邏輯是「少借錢不代表懂借錢」,算是合理。

    回覆刪除
    回覆
    1. 止凡兄,少借錢唔代表曉還錢,不過銀行係咪真係咁諗,我都唔清楚啦!

      刪除
  4. 其實月平息即係實際年利多少???
    真係要計架喎...仲有佢月頭還定月尾還都少少.
    頭三個月唔駛還住又爭一截了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果計返實際年利率應該係2.8幾,
      而且岩岩過左月結單截數日,
      錢就早兩日到手,
      但第一期供款就二月先俾,
      算係唔錯。

      刪除
    2. 70後兄,你借個額大好多,我呢d雞碎咁多。

      刪除