2014年12月18日 星期四

意料之外既借貸

之前收到銀行寄黎既傳單,見到有個開心分期計劃,就係只要單次簽帳滿三百蚊,合併夠八舊水以上,就可以做分期,十二個月或者廿四個月,手續費0.12%,見咁抵於是今日打去問,結果就係呢個分期計劃,只係適用於交稅之後幫你做返分期,其他消費就做唔到咁抵。跟住個姐姐就建議另一個計劃俾我,月平息0.19%,我即刻話唔使,因為我都用緊呢間銀行既借貸,月平息都係0.15%,而且依家重o係VIP添,無理由重要貴左架,所以都唔使再傾落去。

之後個姐姐見我誠意拳拳咁打黎問,又係銀行既忠實擁躉,就話幫我問下可唔可以做到0.12% o固個,不過因為之前已經個額已經所剩無幾,最多做到六萬,雖然係少,不過咁抵梗係照試啦!

過左個幾鐘,位姐姐打返俾我,同我講無問題,我話做48期得唔得,都ok, 就係咁,無啦啦又再借多六萬蚊,每個月都係千幾蚊,真係抵! 黎緊股市再跌又多少少彈藥啦!

8 則留言:

  1. 塘人有個問題, 如果借太多或者係申請次數太頻密時會唔會影響信貸報告?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我依家有幾筆貸款,大部份都係信用卡分期,得唯一筆名義上真係叫借貸既先查核過我個信貸報告,其餘都無咁做過。只要準時還款無拖,應該都冇咩影響,不過如果要做mortage,咁就會還清好d。

      刪除
    2. 一個月比人TU 三次, 就會降評級.
      所以千祈唔好亂申請, 問清楚先簽名.

      刪除
    3. 我依家手頭上幾筆貸款,
      除左一筆係n年銀行睇我個信貸紀錄之外,
      其餘都係銀行既分期,
      類似當消費之後個個月月結單找數,
      冇再睇過我個信貸紀錄,
      所以應該冇影響我個信貸紀錄既。
      如果降左級,應該都冇0.12%咁平卦?!

      刪除
    4. 多謝70後兄提點,之前成日卦住息口,反而冇提信貸評級呢樣野

      刪除
    5. 問下唔會死, 不過一簽名話申請佢就一定TU 你. (無抵押個D)
      如有抵押, 例如股票, 不用睇TU. 係樓按要睇咁奇怪0者....

      刪除
  2. 回覆
    1. ww兄,多得雞碎咁多,
      叫好過無咁啦!
      可惜唔可以再借多d。

      刪除