2014年12月23日 星期二

我看許仕仁一案

今日許仕仁一案終於有判刑,一干人等分別判監五年至7年半,當中被判最重既係許仕仁。曾經貴為特區政府既三巨頭之一,臨老竟然落得如斯下場,可謂疚由自取,唔抵可憐。

政務司司長既月薪成三十幾萬,而新地顧問年薪四百幾萬,重未計其他福利,雖然同富豪無得比,但絕對唔係現任財爺所講既等閒中產之流。

對於我地呢d普通打工仔,千萬既資產可能已經達至財務自由,當然,以大家既層次唔同,以我地呢d凡人既層次去比較未必公平,始終搵三四十萬一個月,洗費冇理由同搵我地搵o固兩三萬既相同,始終許仕仁接觸既大部份都係政商界既要人,生活既圈子無可能同我地d蟻民比擬。 不過睇返許仕仁既洗費,奢華程度已經遠超佢既入息,長期都入不敷支,先導致佢後來以權謀私。

其實許仕仁呢單case,對我地呢d追求財務自由既普通人黎講,真係一個好好既反面教材。因為就算搵幾錢都好,如果唔可以控制自己既物慾,無好既財商,都可以有超過自己入息既消費模式,只會導致債台高足既下場,永遠都無可能達致財務自由。對於追求財務自由既人黎講,搵幾多錢係重要,但更重要既,就係控制自己既物慾。呢一方面,就要靠個人既修為啦! 好在自己既興趣都唔係咩消費活動,依家最大既喜好,就係睇blog,間中寫下blog,一蚊都唔使,重有雞碎咁多收益添。

有時做人,簡簡單單,更加易滿足,反而無追求物質既煩惱,更易達致財務自由。

9 則留言:

  1. 如果佢一早識計劃, 一早已財務自由, 唔曬去坐牢 !

    回覆刪除
    回覆
    1. Lisa姐,佢只要係咁易有少少計劃,已經好多無數人啦!

      刪除
  2. 要對抗呢個消費年代,好多人都未必做到
    好彩踏上財自呢條路後,消費慾已經好少

    回覆刪除
    回覆
    1. ww兄,
      同妳一樣,我都冇咩物慾。
      另外聖誕快樂!

      刪除
  3. 十分同意言兄所言,衰敗個案都有地方可以學習。
    祝你聖誕快樂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 止凡兄,
      我都祝妳聖誕快樂,
      得閒多d交流下。

      刪除
  4. 我地唔係佢, 可能佢唔洗左佢, 會有問題呢.
    或者佢係D 今日唔知聽日事0既人呢.

    不過, 幾時到貪曾??

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇到新聞話貪曾幫許仕仁寫求情信,
      心諗最貪既佢邊有資格幫人求情。
      我都等緊天收佢。
      另外,聖誕快樂,70後兄

      刪除
    2. 新年快上.
      等我搵日去大新出番張信用卡, 又睇下稅貸咩RATE, 小小地借定D 先.
      下次就平息.

      刪除