2014年4月5日 星期六

四月起, 每個月都多五千蚊洗!!

正如標題所講, 今個月開始, 個個月都多五千幾蚊洗, 原因係有條片終於o係三月找晒啦! 截至2014年3月, 我總共欠銀行四條數, 還清一條, 重有三條要還, 年底前會還完多一條數, 咁就會相當輕鬆啦! 因為呢兩條數佔我既負債2/3。

總結返岩岩呢條數既經驗:
先講得著,
1) 雖然呢筆錢用黎買入心目中既股票唔係最低位, 但都算一個ok既價錢, 收左唔少息之餘, 又賺到少少價, 計返之前買既價錢, 息率算唔錯。資產亦因此狀大唔少。
2) 因為個個月要還呢五千幾銀, 變相迫自己洗少d, 其實變相係儲多左錢。
之後就係檢討
1) 最需要改善既就係呢條數既息率, 比起其他數, 唔算最平, 下次可以再做平d先再考慮。
2) 如果息率夠平, 可以考慮再借長少少時間, 咁每個月可以再輕鬆d。

黎緊每個月多左錢洗, 暫時應該都會儲起佢先, 因為現金已經得返好少, 如果股價大跌冇咩資金可以再入。

5 則留言:

  1. 出去食一餐勁既賀一賀佢啦:)

    回覆刪除
  2. 好勁喎,有4條數,我得2條,好想加多條,但銀行唔批,應該係人工低,還款高關系

    睇過唔少銀行貸款,徐左樓按最抵(冇樓借唔到),稅貸就係最平息,等稅貸出睇下可唔可再借,依家鐘意盡量拉長黎還,減少每月還款額

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最高峰係今年二月, 岩岩有條新數開始, 五條數一齊, o固個月甘到爆, 3/4既人工就咁一出糧等還債。 好在跟住3月4月連續有兩條數清晒, 每月還款就跌返落3/7月薪, 即刻輕鬆晒。

      刪除
    2. 我最高峰係今年二月, 岩岩有條新數開始, 五條數一齊, o固個月甘到爆, 3/4既人工就咁一出糧等還債。 好在跟住3月4月連續有兩條數清晒, 每月還款就跌返落3/7月薪, 即刻輕鬆晒。

      刪除