2014年4月27日 星期日

一個資深員工給我的感覺

我公司有個做左相當耐既員工, 為人都無咩點既, 都算好相處既。不過對於佢有一樣野, 就真係有o的不敢恭維啦! 平時佢既日常洗費, 樣樣野都要平, 重要係計到盡o固種, 其實我唔反對節儉, 因為節儉係累積財富既第一步, 所以後生仔女, 平時如果可以控制下物慾, 儲多個錢, 錢滾錢累積一定財富先再追求quality of life。但我呢個同事, 已經有相當年資, 人工唔算好高, 但勝在穩穩定定, 理應可以對生活有少少追求, 如果理財得好dd, 少少quality完全唔係問題。 但見佢活左咁耐, 都只係追求平, 追求拎著數, 咁既人生, 我真係覺得差咁d野。

4 則留言:

  1. 節儉使費的人如果有目標例如買多D股票或者買樓投資的行為
    與純以平和慳錢拎著數為目標的人是絕對不一樣的
    第一類人當他完成目標財政改善了, 生活都會跟著改變
    第二類人就算給他多多錢, 他的生活都是一樣,

    回覆刪除
  2. 窮人思想同富人思想的分別

    回覆刪除