2014年4月13日 星期日

能夠成功捱過一次既經濟瀟條才算一個真正成功既投資者

我自2007年開始, 先接觸股票, 其間經歷過09年既金融海嘯, 當時恆生指數由三萬二點, 跌到萬幾點, 跌幅都幾嚇人,  而樓市o係當時亦都有一定既回調。呢次絕對係一個相當好既經驗。但我認為, 就算經歷過09年呢一跌, 都唔算係經歷過一次經濟瀟條既跌市。

諗返當時既經濟環境, 其實唔係想像中咁差。金融行業的確冇以前咁好景, 但唔少行業, 都係照加人工, 只不過幅度冇之前咁高, 凍薪都唔多覺有, 更唔見有減人工出現。 對我黎講, 97年同03年先算係真正既經濟不景氣。不過97既時候, 我重係學生, 坦白講, 感受唔太深, 或者其實當時都未算太不景氣。真正令我感受到經濟不景氣, 係03年我岩岩出黎做野既時候。當時叫搵到份工, 第一年已經凍薪, 之後連續兩年都減人工, 印象中連公務員第一次減人工, 都係o固個時候。市面一池死水, 當時我冇留意到股市, 但樓市一定衰到貼地。 之後有自由行等等因素, 慢慢帶動返個大圍經濟。

依家唔少人都有唔錯既回報, 我都認同佢地好叻, 但如果佢地係未經歷過之前既經濟不景氣, 佢地都未係我心目中成功既投資者。

例如依家唔少人加按層樓再投資買多間, 首先表明我既立場, 我係唔反對有關做法, 透過借貸來增加回報我係完全接受到既, 但如果o係經濟不景氣既時候, 你老人家好彩既就凍薪, 唔好彩既俾人減人工, 再衰d既工都冇埋, 本來d樓有租客幫你供都頂得住, 點知租客同你既處境差唔多, 最尾諗清楚都係返去同屋企人住, 離你而去。可能你會話邊有咁岩呀! 不過o係經濟不景氣既時間, 沒有最閪, 只有更閪。

所以能夠經歷過一腐經濟瀟條既跌市, 無被大浪覆蓋既投資方先係我心目中成功既投資者。君不見曾經俾吹捧到天上既羅兆輝下場如何?

5 則留言:

  1. 我上次金融海嘯已經被洗了, 所以我唔係一個真正成功的投資者

    回覆刪除
    回覆
    1. 塘人兄, 你已經東山再起, 再加埋上次既經驗, 成為成功既投資者, 指日可待。

      刪除
  2. 我真失敗,經歷過03有經驗,09年都俾匯豐同股票按揭夾擊,打致遍体鄰傷,好彩經過深切冶療唔死得
    所以依家好少用股票按揭,改為借稅貸,令願每月還款

    回覆刪除
    回覆
    1. ww兄, 有左呢兩次經歷,
      以後自然會事事小心,
      再受重傷既經會自然會減少啦!

      刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除